Servis
Zagotavljamo vam servisiranje vseh izdelkov, ki jih izdeluje ali dobavlja podjetje EMF Furlan & Co d.o.o., Ljubljana. V kolikor do okvare izdelka pride med veljavnostjo garancije kljub pravilni uporabi izdelka, je servis brezplačen (več o garancijskih pogojih preberite spodaj in v navodilih za uporabo izdelka).
Če je izdelku garancija že potekla, servis zaračunamo na podlagi dejansko opravljenega dela in vgrajenih komponent oziroma zamenjanih sestavnih delov. O ceni servisa vas obvestimo, preden ga opravimo. Servis izdelkov drugih proizvajalcev/dobaviteljev opravljamo izključno izven garancijskega roka. Tovrstno servisiranje zaračunamo po dejanskih stroških.
Okvarjene izdelke sprejemamo po pošti (poštnino krije pošiljatelj) ali v naših poslovnih prostorih. Priporočamo, da se pred pošiljanjem aparata na servisiranje predhodno posvetujete z nami, saj lahko v marsikaterem primeru že na podlagi vašega opisa težave opredelimo, ali je servisiranje dejansko potrebno ali pa je težavo mogoče odpraviti po telefonu.
Trajanje servisiranja je odvisno predvsem od vrste in/ali resnosti okvare. O popravilu vas obvestimo na kontakt, ki nam ga podate. Popravljeni izdelek lahko prevzamete v naših poslovnih prostorih ob dogovorjenem času ali po pošti (poštnino v primeru okvare med veljavnostjo garancije krije podjetje EMF-Furlan&Co d.o.o., Ljubljana, v ostalih primerih poštnino krije lastnik aparata).
Garancijski pogoji
Garancijski pogoji so navedeni v navodilih za uporabo vsakega izdelka. Uveljavljanje garancije je mogoče izključno v primeru, če so izpolnjeni vsi pogoji za uveljavljanje garancije.
Potrošni material (elektrode, kabli, trakovi/pasovi, baterije itd.) ni predmet garancije.